Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min nya blogg. Här kommer du kunna läsa om mina tankar, funderingar, rädslor, känslor och dyligt om döden och om lungsjudommen KOL. Min mormor dog för två år sedan i sjudommen för att hon aldrig slutade att röka.

Mamma lider av samma sjudom och hon har ännu inte slutat röka. Hon kommer inte leva många år till om hon inte slutar att röka. Mamma kommer sluta på samma sätt som min mormor. Detta skrämer skiten ur mig.

Mormor blev 73 år. Här kan du kolla in min minnessida om henne. http://www.freewebs.com/eiramunther/ 
Mamma fyller snart 52 år och om jag ska varahelt ärlig så kommer hon inte bli äldre än 55 år.

Har du själv anhöriga som har KOL eller som dött i sjudomen så hoppas jag att denna sida kan ge dig något och lämna gärna komentarer till mina inlägg om du vill. Du kan också kontakta mig på [email protected] om du vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0