Julen

Julen gillar jag mest av allt. Julen och december månad är den bästa tiden på året. Man tänder ljus i advent, går på julmarknader, julkonserter,  julbakar, julpysslar, julstädar och julpyntar hemma. Köper julmat, köper julklappar. Det är en härlig stämning inför jul. Synd bara att den är över så snabbt. I år har jag inte hunnit med att julbaka som jag brukar och knappt julpyssla heller något. Men allt annat har jag gjort. Varit på många julmarknader och på en julkonsert, julpyntat och julstädat. Julhandlat både mat och julklappar. :) Det finns så mycket värme, glädje och gemenskap till jul. man äter god mat, ser mycket på tv, öpnnar julklappar, tänder ljus, äter godis och dricker julmust förstås. Ett måste på julen. Älskar julen och hoppas att alla haft en riktigt mysig jul.

God fortsättning.

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0