Min flickvän

Jennie min flickvän är den mest underbara människa som finns på denna jord. Jag älskar verkligen henne av hela mitt hjärta. Hon finns alltid hos mig när jag behöver henne. Jennie och jag kompliterar varandra så himla bra. Vi är som skapta för varandra. Vi tänker lika, tycker lika och agerar lika. Vi har samma intressen Jennie och jag och vi gör mycket roligt tillsammans som båda gillar.. Sedan är vi inte bara ett par som är förlovade med varandra. Vi är bästa vänner också och vi pratar om allt med varandra. Vi hjälper och stöttar varandra och tröstar varandra när vi är ledsna. Vi till och med frågar varandra om lov om saker ibland. Vi har det väldigt bra ihop och Jennie betyder så mycket för mig. Hon förstår mig och jag henne. Jag kan vara mig själv till hundra procent med henne. Vi är perfekta för varandra helt enkelt.

Men inte jämt. Som alla andra har även jag och Jennie haft våra kriser som vi iofs tagit oss igenom tillsammans och även vi grälar ibland vilket hör till förhållandet. Så vi är inte felfria. Men vi pratar med varandra mycket.

Sedan finns det en sak som fattas i vårat förhållande. Vi har aldrig sex. Har inte haft det på det närmaste 3 åren i alla fall. Vi pussas och kramas på sin höjd med vi ligger inte ens och gosar med varandra. Saknar den närheten ibland och även sex förstås trots att jag inte är den som är speciellt beroende av sex och behöver det särskilt ofta.

Men jag har kommit på att mitt fina förhållande till Jennie är mer värt än att ha sex. Om jag skulle göra slut med henne förlorar jag alldeles för mycket betydelsefull och det är inte värt det. Då kan jag hellre vara utan sex för att få behålla min tjej. Den biten kan jag fixa själv när jag känner för det. Men skulle ändå önska vi kunde ha lite mer närhet och kel i alla fall för det är inte lätt att fixa själv.

Jag skulle aldrig någonsin vara otrogen mot Jennie på grund av detta, men jag kan erskänna att jag ibland kan längta efter att få vara nykär. Saknar ibland spänningen, pirret, nervositeten, värmen, känslorna, tankarna och allt annat som hör en nyförälskelse. Mysigt faktiskt att vara nykär, men det kan man ju inte vara jämt, utan livet går ju vidare.

Jag och Jennie har varit tillsammans 5,5 år nu och förlovade i 5 år och vi är inte nykära längre. Vet egentligen inte hur mycket kärlek som finns kvar mellan oss, men jag vet  i alla fall att vi betyder oerhört mycket för varandra och vi älskar fortfarande varandra. I alla fall jag och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min älskade Jennie. Hon är det finaste och sötaste som finns.

Puss på dig älskling om du läser det här. Du är bäst. Jag älskar dig hjärtat!

Kram Marie

image18

Detta är jag och min Jennie
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni passar verkligen i hopp.. ni är så söta tillsammans. Finns det bättre vänner än er?? Nej.
Kram på er

2007-09-08 @ 20:38:33
Postat av: jonna

jag vet precis vad du menar med att sakna att va nykär å förälskad... men ni verkar fungera väldigt bra ihop och trivas. ni är verkligen superfina tillsammans! krama jennie från mig! *kramar*

2007-09-19 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0