Mina bra egenskaper!

Vad jag kan och är bra på!

  

Mina bra egenskaper!

  


  • Punktlig
  • Händig
  • Praktisk
  • Teknisk
  • Kreativ
  • Glad
  • Omtänksam
  • Snäll
  • Busig
  • Kramig
  • Lätt att tycka om
  • Modig
  • Duktig
  • Humor
  • Spontan



Vad jag kan och är bra på!

  

  • Lätt att lära mig saker genom att se på hur andra gör.
  • Snickra
  • Dansa folkdans
  • Laga mat
  • Baka
  • Laga saker
  • Skapa med händerna
  • Klippa och klistra
  • Rimma
  • Sortera och arkivera
  • Assistera
  • Ta hand om djur
  • Datakunnig
  • Montera
  • Formulera mig skriftligt
  • Skratta
  • Att vara en vän
  • Följa skriftliga och bildliga instruktioner stegvis.


Är det någon som tycker att jag är bra på fler saker så påpeka gärna det så ska jag lägga till det i listan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja tycker att du glömde en sak. Du är bra på att vara en vän. Alltid trogen och inte falsk!

2007-09-13 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0