Kärleksdagen

Idag 2/3 är det precis 6 år sedan jag och min tjej blev tillsammans och flyttade ihop. Känns jätte häftigt att det gått så långt tid. Mitt första riktiga förhållande kommer hålla i evighet hoppas jag. Älskar min tjej så mycket. Hon är det finaste som finns och har hänt mig i mitt liv. Men man är ju inte nykär precis längre, men det gör inget. Är lycklig ändå. Tror inte jag skulle klara mig utan min tjej. Behöver henne så mycket och hon har sagt förut att hon alltid kommer finnas hos mig och det tror jag på också. Men man ska inte lova något för det är inte säkert vi kommer vara tillsammans för all framtid, men hoppas kan man ju alltid.

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0