Detta bara rann ur mig igår kväll 24/10.




Det gör så ont.


Det värker i mitt hjärta
Mina tårar rinner
Det finns en klum i min mage.
Jag är orolig
Jag är rädd
Vill inte att mamma ska dö.
Vill inte förlora henne.
Hon har alltid funnits där
Nästan alltid i alla fall
Snart finns hon inte där för mig
Mamma försvinner mer och mer
Mer för varje dag.
Jag är rädd
Det gör så ont.
Hur ska jag klara mig i livet utan henne?
När mamma dör
Då dör även jag
En bit av mig försvinner
Kommer aldrig mer tillbaka
Jag vill inte dö
Jag vill finnas kvar i livet
Vara lycklig
Bli älskad
Klara mig själv
Men jag vill inte bli ensam
Ensam kvar
Vill inte bli lämnad
Av den jag älskar mest
Livet är så grymt
Jag blir så arg
Det är inte rättvist
Varför måste det göra så ont?
När mitt hjärta blöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0