Fredag och en varm dag.

Idag har jag varit på besök hos den där anordnaren där jag skulle få sitta och göra saker i halm. Kändes inte riktigt bra för de som håller i det där kan knappt svenska så jag förtod inte så mycket vad de sa. Så jag tror inte det där är något för mig. har därimot fått svar från Djurens Rätt att jag får vara där så det är jag hellre. Men jag vet ännu inte när jag ska börja. Men det ska bli kul i alla fall. Där vet folk vem jag är eftersom Jennie jobbar där och dessutom har jag varit där förr och hjälpt till så jag vet redan lite hur det går till.

Nu på eftermiddagen så var jag och Jennie till Farsta badet och såg på parktteater. Cirkus Cikör var där. Vi åkte lite tidigare så hann jag ta ett dopp också för det var så varmt. Vi köpte med oss mat ner också till stranden. Var skönt i vattnet faktiskt. Cirkus Cikör var bra. Var mycket folk där också. Nu är jag hemma och bloggar.

Snart ska jag sätta mig och läsa Aftonbladet och Expressen men först ska jag ta mig en dusch och få av mig lite intorkad sjövatten.

Det finns några saker jag måste komma mig för att göra.

1. Sätta ihop ett häfte med alla mina dikter

2. Skriva färdigt min självbiografi

3. Göra klart min hemsida till minne av mamma. (inte riktigt klar) 

Det är konstigt att jag inte hinner göra någonting fast jag bara går hemma hela dagarna. Men till veckan börjar Jennie jobba igen och då ska jag försöka ta tag i lite av det jag räknat upp. Lättare när jag är ensam och kan ha datorn hela dagen.

Nä, du ska jag hoppa in i duschen

Vi hörs i morgon.

Kramar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0