Lördag

Idag har jag suttit och uppdaterat min hemsida till minne av min mamma. http://marithamunther.webs.com Jag har suttit och berätta hela historien om mammas sista tid i livet och det var ganska jobbigt. För jag vill helst inte minnas den tiden utan jag vill hellre komma ihåg mamma som hon var när hon var frisk. Jag vill bara ha positiva minnen av mamma. Men jag tänkte att det kunde vara bra för andra som kände mamma, släktingar och vänner som besöker sidan att få veta hur hon hade det sista tiden och hur dålig hon faktiskt var. Men det är ingen rolig historia. Jag har dessutom skrivit det ur min synvinkel och ur mina uppfattningar av allting men sedan hur vida det stämmer helt och hållet med verkligheten vet jag inte. Det vet bara min mammas sambo. Men allting jag har skrivit om hände i alla fall det var i stort sätt så det var.

I kväll ska jag och Jennie åka till Rålamshovsparken och lyssna på en artist som heter Sara Em som har spelning där. Jag känner henne sedan många år tillbaka så för mig är hon i alla fall ingen kändis. Men hon sjunger fantastiskt bra i alla fall och jag älskar hennes sångröst. Det ska bli trevligt att sitta där i det fina vädret och lyssna på henne.

I morgon åker Jennie till Göteborg för att gå på madonna konsert. Hon kommer att komma hem tidigt på måndagsmorgon igen typ vid halfem kanske eller senare då hon åker ett speciellt tåg som är insatt speciellt i samband med konserten. Jag följer nog Jennie till tåget i morgon men jag tänker inte möta henne. 

Sedan börjar Jennie jobba igen på tisdag och då blir jag ensam på dagarna. Får se hur länge det dröjer innan jag får börja jobba idiellt på Djurens Rätt. Ska prata med min handläggare på AF i veckan.

Nu ska jag göra något annat ett tag för jag har suttit ganska länge vid datorn.

Vi hörs i morgon

Kram Marie


Mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0