Onsdag en mycket fin dag.

Det har varit en jättefin dag idag. Solen har skinit hela dagen. Ändå har jagbara varit inne och suttit vid datorn. Har legat i soffan också och läst lite. Jagborde göra mer nytta. Skulle behöva städa och diska. Rensa i linneskåpet är en annan sak jag skulle behöva göra och även torka ur skafferiet. Jag skulle också behöva sätta mig och sammaställa alla mina dikter i ett häfte och skriva klart min självbiografi någon gång. Har ett köksbord stående i vardagsrummet som jag skulle behöva slipa färdigt skivan på så jag kan lacka om den. Har haft den stående där sedan förra sommaren liksom. Men jag får aldrig tummen ur arslet. Blir tokig på mig själv snart.

Måste också ta en rensning i bokhyllan igen för att se om det finns mer böcker att sälja på Tradera. Även DVD hyllan och CD hyllan måste få sig en genomgång. Men detta får jag göra tillsammans med Jennie någon dag. Inte bara mina böcker, DVD:er och skivor nämligen. Vi säljer saker på Tradera.com Använarnamn Maureen. Säljer på Jennies användarnamn. Kolla där om ni vill bjuda på något. som vi säljer. I sommar har det varit väldigt tunt. Säljer bara någon sak här och där. Det ger i alla fall lite extra slantar även om det mesta går till Tradera för att vi säljer där.

Direktlänk till våra auktioner: http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=Maureen

Nu ska jag börja med middag för Jennie kommer snart hem från jobbet.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0