Söndag

Idag har jag och Jennie varit inne i stan och kollat på världens längsta bo9kbord som sträckte sig längst hela Drottninggatan typ. Jag hittade sju böcker och Jennie hittad fyra stycken. Det blev så tungt att släpa på så nästa gång det är något sådant där så ska jag ta med mig våran shopping vagn faktiskt. Då slipper man bära så mycket. Hittade egentligen fler böcker jag hade velat ha men jag köpte bara de jag verkligen ville ha inte de som jag var lite osäker på om jag ville ha dem eller inte. Orkade inte heller släpa på allt. Vi tog en paus och åkte upp till Kulturhustaket och käkade lite. Var så skönt att få sitta en stund. 

Roligt med böcker tycker jag. Detta var en bra idé. Nu är jag ganska slut i armarna, i ryggen och i fötterna. Gjort av med lite pengar idag men har ändå fyndat och när man handlar böcker sådär så får man dem otroligt mycket billigare än när man köper dem nya. Köper bara nya böcker annars typ när det är bokrea i februari. Ska lägga mig i soffan och kika lite i mina böcker som jag köpt. Ska väl äta någon middag sedan också. Får se vad det blir.

Det var allt för idag.

Vi hörs i morgon.

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0