Torsdag och en bra dag!

Idag har jag varit till graven och tro det eller ej men jag blev faktiskt ganska glad och överraskad när jag kom dit för stenen hade äntligen kommit på plats. Först höll jag inte på att hitta mammas grav, saedan när jag såg stenen fick jag en liten chock för oj vad stor den var. Vilken bumling alltså. Men den är så vacker och jag satt där länge och tittade på den. Jag tog med mig en bild på mamma till graven idag som jag har plastat och tejpat in ordentligt med både dubbelhäftat tejp, silvertejp och eltejp, så nu borde det inte läcka in vatten om det börjar regna. Får se hur länge den håller sig. Har tagit bilder på graven. Köpte också med ett ljus som jag tände den här gången. Blommorna ser inte så himla roliga ut längre, men jag nöp av alla gamla vissna knoppar i alla fall så det ser lite mer vårdat ut. Här kommer bildrna.


Första bilden och där ser man min bild på mamma.


Bild på stenen utan min bild.

För övrigt har jag mått ganska okej idag. Det har varit en fin och solig dag. Borde egentligen ta ett städ och disk ryck men det får bli en annan dag. I morgon kanske. Måste börja fundera ut någon middag som jag kan laga till Jennie kommer hem.

Nu ska jag gå och öppna ett paket som jag fått idag. Något jag köpt på Tradera så det är inget spännande.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0