Annandag jul

Idag har Jennie varit på bättre humör för vi tror att hon börjar bli bättre i magen. Hon har inte varit på toa idag.

Vi varit på bio och sett "Luftslottet som sprängdes" Fick fribiljetter i kulklapp. Vi åkte in lite tidigare så vi kunde gå och kika lite på mellandagsrean. Jag köpte mig Tina Live CD/DVD:n eftersom jag var och såg konserten i globen i höstas. Jennie hon hittade en jättefin röd julskjorta som hon köpte. Fick varsin sak i alla fall och sedan var vi och fikade. Bytte ut min jullott som jag fick av Jennie i julstrumpan till två dubbeltrisslotter men på dessa vann jag ingenting tyvärr. Bion var bra tycker jag och när vi kom ut från biografen hade vi hunnit bli hungriga så vi gick till Burger King och käkade vegoburgare innan vi åkte hem. När vi kom hem så satt vi vid varsin dator och sedan kollade vi på tv tills vi gick och la oss.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0