Fredag & Lördag

Eftersom Jennie är så förkyld så var vi bara hemma hela fredagen och tog det lugnt hela dagen idag. Vi satt nästan hela dagen och tittade på Twin Peaks. Var mysigt.

Idag lördag har jag varit en sväng och handlat och hämtat ett paket på posten. Jennie är fortfarande dålig så hon har bara varit hemma.

Det var meningen att vi skulle gått på en musikal i kväll men Jennie har inte fått bekräftat att hon får två platser så vi struntade i det. Kanske var likabra med tanke på att Jennie inte är så kry. Vi ska på en teater i morgon också och det ska bli kul. Den heter "Jul igen"

Var nere en sväng till källarförådet för att leta efter träningsgummibandet men jag hittde den inte. Har den inte kvar utan jag har nog lämnat tillbaka den till mamma eller lånat ut den till min styvbror. Får väl köpa ett för 50 kr nästa gång jag kommer till sjukgymnasten. Får ägna mig åt de andra övningarna som jag skulle göra så länge.

I kväll är det lussevaka men jag eller vi tänker inte sitta uppe för det. Får se om jag orkar upp till luciamorgon i morgon eller om jag struntar i det. På tal om lucia så har jag aldrig varit lucia utan jag var alltid tärna i skolan. Ägde aldrig någon luciakrona. Nu har jag en elektrisk luciakrona men det blir aldrig samma sak att vara lucia som vuxen och sedan har jag inte batterier så det räcker till alla ljus.

Hoppas alla som tänker sitta upp får en trevlig natt och en trevlig lucia i morgon.

Kram Marie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0