Måndag och fullfart hela dagen.

Idag började jag dagen med att göra mina ryggövningar direkt jag gick upp för jag hade så ont när jag vanade.  Sedan kolla mail och betala räkningar för Jennie hade fått sin lön. När jag sedan ätit frukost och klätt på mig och gjort mig i ordning så åkte jag in till Skanstull för att köpa hårfärg på Åhléns. Sedan åkte jag till Globen för att dels skicka paket och dels gå till Arken Zoo och köpa kattmat. Köpt både torr och blötmat. När jag kom hem käkade jag lunch och kollade alla nya mail som kommit. Dessutom fixade jag håret genom att bleka de mörka fläckana bakom öronen så nu ser jag bra ut. Dessutom satt jag en stund på facebook medan jag väntade på att tiden skulle gå så att jag kunde bege mig till Svedmyra där jag skulle möta upp Jennie. Vi hade bestämt at vi skulle julhandla idag och det gjorde vi. Så nu är det klart i alla fall och jag var helt slut och utsvulten när vi kom hem. Vi åt faktiskt risgrynsgröt och minibagetter till middag. Var gott. Orkade inte göra något annat då klockan var halv åtta när vi kom hem. Resten av kvällen har vi tagit det lugnt. Kollat på tv och suttit vid datorn.

I morgon ska jag ha pappa på besök, sedan tänkte jag städa toan och köket och julpynta lite. På onsdag ska jag laga lite julmat. Allt detta berättar jag med om i morgon och på onsdag.

Sov gott

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0