Onsdag och jag är sjuk

Idag vaknade jag och var dunderförkyld. Har haft feber i natt. Varit ganska risig underdagen med feber, snuva, ónt i hals, bihålor och i huvudet. Legat nerbäddad hela dagen. Orkar inte blogga så långt idag. Är kanske bättre i morgon och då orkar jag kanske skriva mer.

Fick mina 16 trisslotter idag men vann bara 100 kr allt som allt så det var inte så märkvärdigt. Trodde faktiskt eller hade önskat att jag kunde fått vinna några tusenlappar i alla fall så hade jag kunnat köpa lite julklappar bland annat både till min familj och till mig själv. Men hoppades för mycket tyvärr.

Vi förs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på dej

2009-12-03 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0