Onsdag

Jennie blev hemma idag och kommer vara det resten av veckan så hon får en chans att bli frisk. Vi har suttit mer eller mindre hela dagen i soffan och kollat på Twin Peaks. Jag har faktiskt inte sett den förut. Jennie såg den när serien gick på tv. Såännande serie tycker jag. Nu orkade vi inte se mer utan har satt oss vid varsin dator. Jag funderar på att ta ett bad. Idag är jag föresten bättre men fortfarande känner jag mig inte helt frisk. Men det blir bättre förvarje dag som går.

I morgon ska jag tillbaka till sjukgymnasten igen och sedan ska jag och Jennie på musikal på kvällen. Ska se Pippilångstrump på Vasateatern.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0