Tisdag dan före dan före doppardagen!

Idag har det också varit full fart hela dagen. Började morgonen med att äta frukost med Jennie och förbereda för besöket av pappa. Hämtade även upp julsakerna. Pappa kom och vi fikade och sedan bad honom om hjälp med julgardinen i vardagsrummet och det hjälpte mig med. Blev så fint. När pappa gått så satte jag igång att göra fint i köket. Städade under diskbänken, gjorde rent spisen och micron. Torkade av alla bänkar. Sedan gick jag över till badrummet och gjorde rent där. När allt var klart så började jag julpynta. Det höll jag på och grejade med ända tills Jennie kom hem. Då lagade jag middag och efteråt fortsatte vi tillsammans och julpynta. Nu är det jättefint här och det enda som vi inte har gjort är att klä granen. Det gör vi i morgon. Nu är jag helt slut och tänker koppla av resten av kvällen

I morgon ska jag även grilljera vegojulskinkan och laga Vegojanssons. I överigt kommer vi ta det lugnt i morgon då Jennie är ledig faktiskt. Nu vet inte jag om jag kommer hinna blogga något under julhelgen. Möjligen först på annandagen i så fall och då berättar jag om julafton och juldagen i samma inlägg. Men jag kommer blogga i morgon i alla fall. Då ska jag lägga in lite bilder också på vårt fina juliga hem.

Vi hörs i morgon

Kram Marie


Kommentarer
Postat av: Mia

Då passar jag på att önska er en riktig God Jul!!

Kram Mia

2009-12-22 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0