Tisdag

Idag har jag redigerat min text angående min förlorade inkomst och åter igen mailat in den till olika detbattprogram och även till debattsidorna på våra fyra största kvällstidningar. Får se om någon hör av sig.

Har faktiskt känt ig lite sämre idag igen. Varit mer hängig och tung i huvudet.

När Jennie kom hem åkte vi iväg på julfest med min dans. Jag var inte med och dansade något då jag inte är frisk ännu. Men vi åt gröt och var med på paketbytet i alla fall. Blev en trevlig kväll men kändes som jag fick lite feber men jag vet inte. Var så varmt och jag blev så rödblommig om kinderna. Jennie börjar också blir regält risig nu så undrar om hon inte blir hemma i morgon. Får väl se.

När vi kom hem så kollade vi mail och sedan gick vi och la oss.

Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0