Torsdag och fortfarande sjuk.

Jag är fortfarande ganska dålig, så jag skriver inte så mycket idag heller. Har legat nerbäddat nästan hela dagen idag med och sett på film. Jag är dock inte sämre, men jag har inte varit bättre heller idag. Har fortfarande ont i bihålorna, är irreterad i halsen och har lite ont och är hes, är snuvig coh täppt i näsan och är säkert febrig men håller temperaturen nere med en massa värktabletter för att lindra smärtan i näsan. Är så tung i huvudet och dessutom ganska trött då jag har sovit rätt illa i två nätter nu. Vaknar stup i ett och är täppt i näsan eller haft on i näsan. Hoppas jag sover bättre i natt. Borde vända nu och gå tillbaka tycker jag. Hoppas att jag är bättre i morgon.

Jag och Jennie ska ju egentligen på vegomässan på lördag men om jag inte är bättre så orkar jag inte och Jennie själv är ju lite hostig och har rätt ont i halsen så det kan ju hinna bryta ut något på henne innan lördag. Hon har i alla fall jobbat och ska göra det i morgon också.

Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0