Måndag

Idag har vi tillbringat hela dagen på Lilla Essingen där en go vän till mig bor. Först har vi legat på stranden några timmar och badat. Det var ganska kallr i vattnet men skönt för det svalkade bra. Sedan gick vi upp en stund till min vän så vi fick se hur hon bor och hälsa på hennes fina katthane. När vi varit uppe hos henne en stund blev vi hungriga så vi gick ner till pizzerian och käkade. Sedan åkte vi hem och det blev att hoppa rakt in i duschen. Nu tar vi det lugnt för man orkar inte så mycket mer när man varit ute hela dagen.

I morgon kommer electrolux hem till mig och tittar på min frys som fortfarande inte funkar som den ska. Det var här för en månad sedan och bytte processorn som lagt av då fick de igång den igen. Men grejen är att den går hela tiden utan att slå av mellan varven och så ska det inte vara.

Har knappt tänkt på mamma alls idag bara ett par enstaka gånger. Lite skönt faktiskt att glömma kortare stunder faktiskt.

Jag har lyckats bränna mig väldig mycket på axlarna så nu sitter jag med en blöt kall handduk. Lindrar litegrann i alla fall.
Hoppas det kommer kännas bättre i morgon.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0