Måndag

Vilken fin sommardag det har varit. Dagen började lugnt då vi tittade färdigt på sista filmen vi hade hyrt, sedan så var vi ute och cyklade dels för att lämna tillbaka filmerna i Bandhagenoch för att fortsätta till biblioteket i Högdalen. Sedan har vi varit där i Högdalen ett tag och kollat lite i affärerna de få som finns. När vi kom hem blev det att ta tag i lite städning för vi får besök i morgon av min sambos farmor & farfar + att jag ska iväg på gravsättningen. Det krockar lite men det får det göra. Gravsättningen kommer ju inte ta hela dagen.

Nu när jag bloggat färdigt så ska jag börja tänka på att laga middag.

Mamma finns hela tiden i mina tankar och det är svårt att fatta att hon är borta. För mig är hon fortfarande så verklig liksom. Saknar mamma väldigt mycket.

Jag blir fortfarande väldigt irreterad på att man ignorerar människor med sorg. Inte en käft som ringer och frågar hur man mår eller skickar ett mail liksom. Särskilt jobbigt är det när man vet att man har folk omkring sog som verkligen förstår och dem hör man inte ett ljud ifrån. Känns verkligen som ingen bryr sig. Blir nog en tung sommar. Önskar jag hade pengar så man kunde resa bort någonstans ett par veckor. Skulle vara skönt. Jag vill åka till Grekland. Har länge velat åka dit.

Men det får bli en annan gång om eller när det finns pengar. Får fortsätta drömma ett tag till.

För övrigt har det varit en ganska bra dag idag ändå. I morgon blir det säkert lite tungt antar jag. Får ta det då.

Kram Marie 

Kommentarer
Postat av: Benita

Sänder en tanke till dig. Kram

2009-06-22 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0