Du går mig på nerverna!

Jag kan inte sova för en viss person håller på att gå mig på nerverna när hon skiter totalt i att min mamma har dött. Jag har aldrig någonsin blivit så sviken och sårad av en människa förut som jag blir av dig när du inte bryr dig ett jävla skit om hur jag mår. Jag kan tala om att jag skiter fullstädigt i nu att din bästa vän dog, men då gjorde jag inte det. Jag tror inte ett dugg på att ni var själasystrar utan det är något som du har hittat på efter hon dog. Jag ångrar att jag berördes så starkt av dina ord till din vän och tog kontakt med dig. Det var ett stort misstag och jag tar tillbaka alting jag har sagt till dig. Du är inte värd någon kärlek, värme eller empati när du inte kan ge någonting tillbaka. Den enda du kan bry dig om är dig själv och ditt jävla ego. Jag har försökt se dig som en normal människa för att jag vill att du ska vara normal men det är du inte. Du är allt annat än normal. Det är inte så konstigt för man vet ju vem du brås på.

Du har så ofta sagt att jag är så snäll, tackat mig för att jag finns, tacksamt tagit emot allting jag har gett dig, kallat mig finaste ängel, sagt att jag är en hjälte, att jag är så duktig och att jag hjälper till. Men allting du har sagt till mig har bara varit en massa tomma ord. Ingenting betyder någonting. Jag är inte snäll längre när jag blir totalt ignorerad. Spelar ingen roll vad jag än skriver till dig så ignorerar du mig och speciellt nu efter min mamma har dött. Nu skiter du fullständigt i mig.

Vad är det frågan om?

Varför är du så svår?

Vad gör jag för fel?

Vad är det för fel på dig?

Varför säger du inte ifrån?

Varför reagerar du inte på någonting?

Har du aldrig några åsikter?

Tänker du ingenting?

Vem är du egentligen?

Vad är du rädd för?

Vem är det som har problem? Du eller jag?

Varför ignorerar du mig?

Kan du reagera någon gång? Jag orkar inte gå i ovisshet, det är bättre att bli sårad genom att få veta saningen än att inte få veta något alls. Bli arg det är okej och skriv av dig allting eller så tycker jag vi borde träffas någonstans och rensa luften. Det här går inte längre. Det viktiga för mig är att jag får veta hur det ligger till, varför du ignorerar mig och om du vill ha något mer med mig att göra eller inte.

Ärlighet vara längst.

Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0