Lördag

Idag har jag varit mycket piggare precis som jag befarade. Sov faktiskt väldigt gott i natt och vaknade inte ens för att jag behövde gå upp och kissa. Var skönt men som alltid har jag jämt ont i rygg, axlar och nacke varenda morgon. Jag hoppas verkligen sjukgymnasten hör av sig snart.

Vi tog det ganska lugnt på förmiddagen. Åt fruktost framför tv och myste.

Vi har varit både på bio och teater idag. Först såg vi biofilmen 2012 och den var verkligen sevärd och ska man se den filmen så ska man göra det på bio helt klart. Gud vilka snygga efekter och påkostad film. Det var ju bara film men ändå satt man där med lite olustkänsla att just detta skulle kunna hända på riktigt i framtiden men då lever man säker inte längre i alla fall så man slipper nog detta. Filmen var så spännande så när den var slut så var man själv också helt slut. Filmen var lång också.

Vi hade hunnit bli ganska hungriga så vi gick till Pizza Hut och käkade och sedan gick vi vidare till Södra teatern där vi såg solo musikalen "Shima Niavarani är en Übermensch" Gud vad duktig hon var och vilken röst hon hade. Man blev helt chockad för hon sjöng både Celine Dion och Opera. Dessutom var hon så bra på att skifta mellan typ 6 olika roller. Hon spelade alla själv. Föreställningen var klart sevärd och mycket rolig.

När vi kom hem så gjorde vi lite te och rostatbröd och kröp upp i soffan och tittade på tv. Jennie ser en film medan jag bloggar. Klockan börjar bli mycket så jag ska nog krypa i säng nu tror jag.

Sov gott. Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0