Måndag

Idag är jag kreaktiv här hemma. Sitter och tillverkar en julklapp. Kul att göra egna saker faktiskt. Vem julklappen är till är hemligt. Men fin blir den i alla fall. I kväll ska jag på en föreläsning av en person jag känner litegrann. Hon ska föreläsa om fattigdomens Sverige. Det är hon författaren Jessica som skriver om mig i sin bok som ska ha föreläsning och jag tänkte gå och lyssna på det. Ska bli intressant tycker jag. Berättar mer om föreläsningen i morgon.

Måste förbereda middag till Jennie bara och en matlåda innan jag sticker. Nu ska jagh återgå till att fortsätta med min julklapp. Kanske lägger in en bild senare på den.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie


Julklappen innan jag målat, limmat och lackat.


Julklapp efter målning, limning och lackning. Fin va?

Kommentarer
Postat av: anne

vad kul att göra egna julklappar :D

2009-11-30 @ 14:17:20
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0