Måndag ochg ny vecka.

Idag har jag suttit och mailat till alla som vunnit auktioner av oss på tradera. Var några stycken. Sedan har jag även mailat till några andra ställen också som bland annat till föreningen där jag dansar folkdans och meddelat att jag kommer gå ur föreningen efter jul. Får se vad jag får för reaktioner på det. 

Jag har även ringt och bokat en tid för klippning. Ska klippa mig på onsdag för då får Jennie pengar. Hon har lovat mig att jag ska få gå och klippa mig. Ska bli så skönt. Jag har haft en supertrött katt idag. Hon har legat och sovit tyå hela dagen ända sedan Jennie gick till jobbet i morse. Hon var vaken för en kort stund bara för att äta lite och nu ligger hon och sover igen. Slökisse.

Nu ska jag nog börja med middag för om ca en halvtimme kommer Jennie hem från jobbet.

Vi hörs i morgon.

Stor kram Marie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0