Onsdag

Idag har jag varit och sett filmen Apan mitt på dagen och det var verkligen den sjukaste film jag har sett och det mest konstigaste. Var en väldigt jobbig film tycker jag. Gillar man psykfilmer ska man se den.

Innan jag åkte hem efter bion så åkte jag till Stadsbiblioteket och lånade "Allt för min syster" på Daisy cd. Jag har fått behörighet till att låna sådana då jag har vissa läs och skrivsvårigheter. Jag har inte läst boken utan bara sett filmen. Hoppas den som läser är en bra uppläsare bara.

När jag kom hem så var det nästan lagomt att börja med middag. Jennie dök upp lite tidigare idag med. Efter maten hjälptes vi åt att diska och sedan har Jennie kollat sina mail och vi har sett på tv.

Nu ska jag se mer tv. Ska se Osyldigt dömd.

Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0