Söndag

Idag har vi haft en slapp dag. Vi har skrivit mail till alla som vunnit auktioner av oss på Tradera och slagit in dem för de sista tog slut idag. Man blir helt slut när man håller på med detta för det tar en sådan tid trots att vi hjälps åt. Var närmare bestämt 23 stycken så lite pengar droppar in i alla fall även om mycket kommer gå till frakt. Efter vi blev klara så har jag suttit och pysslat lite, målat en tavla faktist en liten en. Jag blev faktiskt ganska nöjd med den för jag är egentligen urkass på att måla. Har tänkt ge bort den till en viss person. Jennie har suttit vid datorn och grejet. Vi har också tvättat så nu har vi rena kläder igen.

Nu är det snart dags för mig att gå och lägga mig. Ska bli skönt för jag börjar bli trött känner jag.

Här nedan kan ni se tavlan. Vad tycker ni?

Kram Marie



Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker den är jättefin,du har ju verkligen talang för det tycker jag.Önskar dej en fin vecka

2009-11-08 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0