Mån - Tis

Igår så satt jag bara hemma hela dagen och på kvällen så kte jag i väg på ett besök på Institutionen för astronomi med mitt dansgäng. Det var jättekul och Jennie var med också.

Idag började jag morgonen med att ligga länge i sängen. Tog min laptop dit och låg och tittade på serierna "Livet i Fagervik" och "Andra Avenyn" Åt fruost i sängen också. Var så skönt. När jag äntligen om mig utt och fick på mig kläderna så satte jag igång och bakade en tigerkaka. Måste ju testa det där margarinet som jag berättade om i ett tidigae mail. Ska ju testa två sorters margarin och nu har jag testat det ena både i matlagning och bakning. Nästaveckaska jag testa det andra.

Sedan har jag och Jennie ätit middag och så skippade jag dansen idag igen för jag har bestämt mig för att sluta.

Varför berättar jag senare.

Vi hörs i morgon.

Kram marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0