Måndag och en ny vecka.

Idag är det måndag och det betyder en ny vecka har börjat. Jag har inte gjort så himla mycket idag. Bland annat så har jag suttit och skickat in min text jag la in i förra inlägget till en massa debatt program på tv. Har skickat in det till Uppdrag Granskning på SVT, Debatt tv på SVT, Plus på SVT, Agenda på SVT och Kalla Fakta på TV4. Har också skickat in det till Adaktusson + Aschberg på tv8. Får se om något program hör av sig. Om min histria kommer med någonstans så berättar jag så klart det och när man kan se det och i vilket program. Ska ju skicka in min text till debattsidorna i tidningar också.

Jag har också suttit och gått igenom all informationsmaterial jag plockade för mig på Kropp & Själmässan och som inte blev av att jag gjorde igår.  Dagarna går så fort trots att jag inte gör något.

I morgon ska jag först på "Starta Eget" mässa på Älvsjömässan. Sedan på kvällen ska jag och Jennie på konsert på Cirkus. Den heter Champions of Rock. Läs mer här: http://www.championsofrock.se/ Ska bli kul. Jag berättar mer om detta i morgon.

Måste också berätta att jag och Jennie kommer åka till Hallsberg till helgen vilket innebär att jag ine kommer ha tillgång till någon dator. Jag kommer blogga på fredags förmiddag och sedan bloggar jag nästa gång på söndagskväll. Så vet ni varför jag inte bloggar i helgen.

Men innan dess ska jag hinna med bloggar för tis-tors först.

Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0