Torsdag

Idag har jag varit på samtalsterapi och när jag ändå åkte till stan så tog jag en sväng förbi brorsans jobb för att hämta mitt USB minne med min bok. När jag kom hem så satte jag igång och lägga över den på min laptop, så jag ska kunna fortsätta skriva på den. Har den även på min stationära dator.

Tiden rusade i väg oc helt plötsligt kom Jennie hem och det var dags att laga mat och samtidigt så har vi packat till i morgonkväll då vi åker till Hallsberg. Jennie ska ju jobba först i morgon och jag tänker åka till Dysleximässan i Sollentuna. Ska bli kul.

Jag vet inte om jag kommer hinna blogga i morgon men jag ska försöka hinna det innan jag åker. Det beror lite på när jag kommer hem från mässan. Om jag inte hinner blogga i morgon så kommer jag blogga nästa gång på söndag. 

Det är också bestämt nu att jag ska börja på katthemmet men inte när ännu.

Vi hörs i morgon och då ska jag berätta mer om Dysleximässan.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0