Fredag och lite hängit!

Idag känner jag mig lite hängig och jag har ont i halsen. Jennie har ju precis varit förkyld i en vecka så det förvånar mig inte om det är min tur nu.

Jag har varit på gratis mini konsert på radiohuset med Nanne Grönvall idag. Det var kul och hon hann med 5 låtar plus lite mellansnack. På vägen hem stannade jag till i Gamla Stan och köpte mig min andra förlovningspresent som Jennie inte haft tid och möjlighet till att köpa. Dels så fick jag ju jättefina stövlar och så har jag nu äntligen fått min Willow Tree figur "Mor och dotter" som jag så länge velat ha. Den är så otroligt fin och jag älskar den. Den påminner så mycket om mig och mamma. Se bild.



Ikväll ska jag och Jennie ha lite fredagsmys och sitta och titta på veckans alla avsnitt av serien Heros. Jag ska laga någon gott som vi kan äta framför teven. Känns skönt att kunna mysa lite och inte alltid sitta vid datorn tycker jag. För hemma hos oss sitter oftast den ena framför datorn och den andra vid teven. Men ibland är vi tillsammans också och ser någon film eller så.

Blir inte så långt inlägg idag.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0