Lördag

Idag har jag och Jennie varit på bio. Vi såg filmen "Flickan" den var faktiskt bra och flickan i filmen var väldigt duktig måste jag säga. Se den om ni får möjlighet.

Efter bion så åt jag och Jennie vegetariska tacos på en restaurang på Medborgarplatsen som heter Södermanna. Ligger i Söderhallarna och de serverar bara vegatariskt och vegansk mat där. Var jättegott men jag tror att de använder sig av en vegetarisk färs som heter meze och man blir så otroligt bubblig i magen av den. Jag har gått här hela eftermiddagen och släppt väder som bara den.

Vi gick in i mataffären intill innan vå åkte hem och köpte med oss lite kantareller så nu har vi precis ätit smörstekta kantareller på rostat bröd till kvällsmat och så har jag bakat en äppelpaj som vi åt till efterätt. Det var så gott och nu är jag jättemätt.

Jag har någon förkylning på gång för jag har fortfarande ont i halsen och känner mig hängig. Men det är inget som brytit ut ännu i alla fall.

Nu ska jag göra lite annat på datorn, bland annat ska jag leta lite utbildningar. Jag skulle vilja bli Florist eller också gå någon skrivar kurs. Sedan måste jag hitta någon samtalsterapi jag kan börja på. Måste nog gå och prata med någon om min sorg. Senare i kväll ska jag och Jennie se en skräckfilm på tv.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0