Onsdag

Idag har jag varit till AF på morgonen och träffat min handläggare och min Sius, men blev inte så mycket klokare av det. Hann inte ligga på spikmattan i morse då jag var uppe rätt tidigt så det får jag väl göra i kväll i stället. 

Jag och Jennie firar 7 års förlovningsdag idag. Jag kom hem med blommor till henne och s¨hade jag köpt n sten som det står. Jag älskar dig. och ett rött hjärta på. Hon fick också en fylla-i bok. En kärleksförklaring. jag har fått jättesnygga stövlar av henne och så ska jag får en Willow Tree figur som föreställer en mor och dotter.

Vi firade agen med att unna oss pizza mitt i veckan. Var mycket gott och det var vi värda tycker jag. 

Vi ska fira förlovningsdagen lite mer i helgen. Får se vadvi hittar på.

Känner mig fortfarande lite ledsen efter det som hände igår eller jag blir det när jag tänker på det. Jag önskar jag hade en vän som jag kunde prata med om allt, någon jag kan ringa när som helst, någon som kan mig och som verkligen förstår mig. Någon som är stolt över mig, någon som talar om för mig hur duktig jag är, någon som älskar mig precis som jag är, någon som kan trösta mig när jag är ledsen, någon som kan lyssna på mig. Jag skulle vilja ha en storasyster eller en riktigt, riktigt nära vän. Jag har Jennie hon är min bästa vän men hon är också min sambo, vi pratar om allt, men vi är så nära så det blir inte riktigt samma sak ändå. Egentligen så är det nog en mamma jag saknar och behöver om jag ska vara helt ärlig. Det är nog min mamma jag längtar efter. Jag behöver mammas värme, mammas kärlek och mammas bekräftelse. Ingen annan kan bekräfta en som sin egen mamma. Känns så fruktansvärt tomt utan mamma och det gör så ont. Jag vill ha min mamma tillbaka.

Känner mig ledsen.

Hörs i morgon

Kram Marie



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0