Tisdag

Idag har jag baravarit hemma och tagit det lugnt. Fast för mig känns det jobbigt att bara gå hemma ensam heladagarna även om det är skönt att ta det lugnt också. Orkar inte så mycket mer.

Idag har jag fått veta att jag ska få medverka i en tidning med min historia om min fölorade inkomst. De ska intervjua mig och ta bilder till en spalt som heter "Direkt ur verkligheten" Vilken tidning det är vill jag inte lämna ut ännu eftersom jag ännu inte gjort intervjun. En reporter ska ringa mig och bestämma tid för en intervju. När jag är med tidningen vet jag inte heller, men det återkommer jag med när jag vet och i vilken tidning det är. Kan säga att det är en veckotidning i alla fall.

Jag ska snart iväg på min dans. Hoppas det blir roligare den här gången. Känner egentligen inte för att åka dit men ska göra det ändå. Dansar ju fortfarande folkdans.

I morgon kväll ska jag och Jennie till Hanburger Börs och se genrep av primaDONNOR. Ska bli kul men dyrt då vi valt matplatser. Men betalar ju inget för showen då i stället när det bara är genrep.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0