Tisdag

Det har varit väldigt tråkigt väder idag i Stockholm. Grått och mulet och jag tror det har kommit någon regnskur också. Idag har jag suttit och letat utbildningar på Internet och skickat efter lite information med post, så nu är det bara att vänta på postgången.

Jag har även förskt flirte in mig med tidningen Nära http://www.tidningennara.se genom att dels skriva om vad jag tycker om tidningen. Första numret finns i butiken nu, dels tipsa om en massa grejer de kan ha med i nästa nummer om det blir fler nummer och även berätta väldigt kort om min situation. Får väl se om de hör av sig. jag räknar inte med någonting, men det vore väldigt kul att få vara med och jobba med deras tidning.



För övrigt så ska jag på min dans i kväll vilket kan bli kul, i alla fall när jag väl kommer dit. Har så svårt att komma iväg bara. Men jag måste gå i kväll för nästa tisdag kan jag inte då vi ska på musikal. Jagska snart fixa middag och i dag måste jag åka lite tidigare då jag ska göra ett ärende på vägen.

Det blir inte så långt inlgg idag. Skriver kanske mer i morgon och om det är fint väder så tänker jag nog åka och besöka graven tror jag.

Vi hörs i morgon

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0