Torsdag

Idag har jag faktiskt varit i sängen halva dagen och det var jätteskönt. Läst morgontidningen från igår och även dagens tidning, sedan började jag att kolla i min sko kartong med vykort och det var mysigt att ligga i sängen och göra det. Hade ingen lust att kliva upp men Jennie tyckte jag skulle åka och hämta hennes paket så jag masade mig upp ändå.

Känns som jag får mindre och mindre ork och energi till någonting för varje dag. Just nu har vi ett berg av disk igen och det skulle behövas dammsugas här och städas på toaletten. Jag vill bara ligga i sängen och ha det skönt känner jag. Känns så jobbigt med alla måsten. Känner mig så trött fast jag inte gör något. Ingenting är kul nästan. Allt känns bara så jobbigt.

Nu håller jag på att laga mat så jag och Jennie kan äta så fort hon kommer hem. Vi ska i väg på Musikalen Cats i kväll för andra gången. men hade hellre gått på premiären av Hairspray faktiskt känner jag. Den hade muntra upp mig lite för den är så bra och en sådan glädjespridare. Men får nöja mig med Cats.

Berättar mer i morgon om det.

Kram Marie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0