Angående att vissa sett mig på tv.

Jag har fått förfrågningar angående att man sett mig på tv. Just nu går reprisen av ett program som heter Svergie Pussas & Kramas på kanal 5. Där medverkar jag i delen som heter Studio Tore. Jag är ju medlem i vissa statistarkiv som exempelt statist.se och FilmCafé. Så jag blev uppringd och tillfrågad om jag ville vara med och det var då till föregångaren som hette Svergie Dansa & Ler i delen studie Tore. Detta var någon gång under våren 2007. Jag hade då en avancerad statistroll vilket innebär att jag fick några mindre repliker. Detta var fantastiskt roligt att vara med även om jag var väldigt nervös i början men efter ett tag så glömde jag bort kamrorna. Hade också ganska svårt att lära mig repliker ordagrant men eftersom det inte var så noga med det så gick det bra ändå. Som avancerad statist får man även lite extra betalt. 

I första säsongen så hade jag väldigt mycket mer repliker och medverkade mycket mer i parmiddags sketcherna som var i Studieo Tore. 

Då upptäckte Felix Herngren mig och när man sedan skulle göra uppföljaren Svergie Pussas & Kramas under hösten 2007 så ville han ha med mig även där. Så jag blev uppringd och tillfrågad igen och jag tackade så klart ja.

Senare så skulle Felix Herngren regisera en ny tv-serie som hette "Sanningen bakom" och då blev jag uppringd igen för att han ville ha med mig. Jag medverkade i avsnittet när det handlade om Tommy Körberg. Fick spela hans sekriterare. Hade några få repliker men syndes mest i bild. Var en del som blev bortklippt.

Här kommer först klippen från Sverige Dansar & Ler.











Här kommer några klipp från Sverige Pussas & Kramas





Här är gårdagens avsnitt av Sverige Pussas & Kramas. Dra in 13 min så kommer man till Studie Tore. http://www.kanal5play.se/program/play/sverigepussasochkramas-s01e05 Fortsätt att följa programmet på kanal 5 sena måndagskvällar. Avsnitt 2 & tre av Sverige Pussas & Kramas så är jag inte med i likadant i ett par avsnitt av första säsongen. Nu minns jag inte hur mycket jag är med i de resterande avsnitten av säsong två heller som inte visats ännu i repris.

Ha så roligt.

Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Benita

Tittar på programmet nu, mest för att du är med. Borde sova nu då vi ska upp så tidigt imorgon. Kämpa på, Marie! Kram

2010-02-06 @ 00:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0