Låååååångtråkigt!

I kväll är det verkligen långtråkigt. Idag har jag inte gjort någonting vettigt. Har inte ens varit utanför dörren. Jennie var ner till tunnelbanan för att posta ett brev och hämta Metro bara. Vi har mest suttit vid varsin dator idag. Just nu har vi jätte tråkigt. Finns inget vettigt att se på tv. Jennie slö kollar på Low and Order och jag sitter och skriver blogg. Sa just till Jennie att man kan ju inte gå lägga sig kl 22.00. Jennie vad ska man göra då när det inte finns något att göra. Blir väl att vi lägger oss tidigt och läser antar jag eftersom vi inte har något vettigt att göra. Idag åt vi föresten tomatsoppa och rostat bröd till middag.

Har egentligen inget vettigt att skriva om idag. Så jag slutar nu för annars svamlar jag bara en massa skit.

Hörs i morgon då kanske jag har mer att skriva om.

Kram Marie

PS: Jennie funderar på att starta en musikal blogg men får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0