Vilken dag!

I morse vaknade jag och var helt övertygad om att det var onsdag idag. Även igår kväll trodde jag det var onsdag idag. Men när jag blev klar över att det faktiskt är torsdag så kom jag på att jag missat mitt samtalstid idag. Typiskt! Fick ringa min psykolog och förklara vad som hänt. Alltså man blir helt veck på dagarna när man inte jobbar. Särskilt när man går hemma båda två som jag och Jennie gör. Har nog varit arbetslös för länge nu då jag börjat tappa kontrollen på dagarna. Fattar inte vad det tog åt mig. Brukar inte glömma min samtalsterapi. Går ju dessutom bara varannan vecka. Så nu får jag vänta i två veckor innan jag får gå nästa gång.

För övrigt så var jag varit en sväng till Bandhagen och handlat på Ica och hämtat Metro och City. Gratistidningarna i tunnelbanan.

Jag har också suttit idag och skapat en ny blogg på Blogger.com. Så småningom kommer jag börja blogga där i stället för här så då hoppas jag att alla ni läsare följer med mig dit. Men ännu kommer jag inte lämna ut adressen dit för jag är inte helt nöjd med utseendet på den bloggen. Måste greja lite till med den. Fick lov att avbryta förut då jag fick en sådan migränhuvudvärk. Så jag får fortsätta med den en annan dag. men nu vet ni att jag snart kommer sluta blogga här, men jag säger till när det blir av och ger er länken dit sedan.

Denna blogg kommer ligga kvar och anledning till att jag kommer byta är att här finns det så dåligt med verktyg för att kunna göra snygga blogginlägg. Man kan inte ens ändra teckensnitt eller storlek på teckensnittet här på blogg.se. På Blogger.com finns det så många fler verktyg och finesser så man kan göra riktigt snygga proffsiga inlägg.

Så när jag är nöjd med min nya blogg, så får ni adressen dit. Vad tycker ni om att jag tänker byta blogg? Kommer ni följa med mig till min nya blogg eller slutar ni följa mig då? Komentera gärna och berätta.

Hörs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer
Postat av: hemliga fanet

klart jag kommer att följa din nya blogg också!

2010-02-19 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0