Måndag en fin och solig dag.

Det är så underbart när solen skiner tycker jag. Man behöver verkligen somen så här års. Minns förra vintern så var jag och Jennie på 24 timmars kryssning med Birka paradis och där har det ju sollampor i badavdelningen och man kände verkligen hur hela kroppen sög in både värmen och ljuset när man låg där på en solstol. Så soljus behövs. Synd bara att jag inte varit ute idag.

Har haft pappa på besök. Först fikade vi, sedan hade jag bokat tvätttid åt honom kl 13.00 så att han skulle få tvätta. Han bor ju i sommarstuga och då har han inget vatten. Bara sommarvatten där. Pappa passade på att duscha också. Det gick ganska fort med tvätten för pappa valde att ta med det mesta hem blött. Hjälpte honom att sy in en knapp i en skjorta också. Jag som är så bra på att sy. (INTE) Men sy en knapp är inte så svårt.

Idag såg jag för första gången reklam för tv programmet Blåsningen som börjar på söndag den 17 januari kl 20.00 på tv3. Såg bland annat att en artist som jag gillar kommer vara med och då blev jag glad. Skulle vilja veta vilka fler kändisar som kommer bli blåsta. Har gjort en tävling till tv3:s hemsida där man kan vinna biljetter till att sitta med som publik i programmet. Hoppas jag vinner och att det blir till de programmet de ska visa när artisten jag gillar kommer bli blåst. Det är kul att se när andra bli lurade, men det är inte lika kul att bli lurad själv tycker jag. Men det beror också lite på vad man luras för och hur man blir lurad iofs. Det finns ju gränser liksom. Ska bli spännande med premiären på söndag i alla fall.

Nypremiär för Blåsningen!

Blåsningen, 11 januari, 2010

1995 satt Lennart Swahn bakom blåsningsspakarna - 2010 har Renée Nyberg tagit över för att med hjälp av ett gäng mullvadar utsätta våra svenska kändisar för de mest osannolika practical jokes. Blåsningen har premiär söndag 17/1 kl 20.00. http://www.tv3.se/story/nypremiaer-foer-blasningen

Nu ska jag laga middag. Idag blir det vegetariskt dillkött. Mums!

Hörs i morgon

Kram Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0