Mycket tid vid datorn

De närmaste 1,5 dagrna har det blivit mycket sittande vid datorn. Har lärt mig att göra jättefina bildspel via ett program som heter One true media. Bildspelen kan man sedan lägga upp på Youtube, Facebook och My Space. Det är sitkul att sitta och greja med. Kommer göra många bildspel med detta program. Blev riktigt nöjd faktiskt och låten är våran låt, den blev det en gång för länge sedan då vi hörde den i bakgrunden då vi pratade i telefonen innan vi hade träffats. Kolla här: 



Jag och Jennie har ju snart varit tillsammans i 8 år. Den 2 mars är det årsdagen och vi satt och gjorde detta bildspel som en liten hyllning till oss själva. Hoppas ni gillar det? 

Igår glömde jag att göra mina ryggövningar efter min dusch och inte blev det att sitta och titta i broschyrer heller eftersom jag fick reda på av en kompis till Jennie vad programmet hette som man gör bildspelen i. Så jag satt med det hela kvällen fram till ca 01.00. Gjorde ett bildspel till en artist som bett mig om att göra det för hon ville hylla sin nyfunna kärlek. Hon är så jättekär just nu. Här kan ni se det bildspelet. Detta bildspel är det första jag gjorde så det är inte perfekt och jag kan inte programmet helt och hållet ännu heller. Vi hade tvättid i morse men skippade det då vi inte orkade gå upp i tid eftersom det blev så sent i natt. Gjorde detta även fast vi var vakna och senare bokade vi om tiden till i morgon eftermiddag i stället.



I kväll är det blåsningen igen på tv. Det måste jag se på. Det ska bli kul. Visst det är inte alltid så kul att bli blåst och ibland är det inte roligt att se när andra blir det heller men i vissa fall kan det vara kul om det är en bra blåsning som är genomtänkt och som funkar som den ska. Jag menar så att personen som blir blåst tar det på rätt sätt och inte blir vettskrämd, sårad, ledsen eller blir obehagligt illa till mods, utan faktiskt tycker det är kul och inte tar det för persoligt. Sedan beror det på vad och hur man luras också förstås.



Anna Skipper blåst under restaurangbesök

Blåsningen,

Anna Skipper blir utsatt för en ovanligt busig flicka under ett restaurangbesök, Agneta Sjödin blir inlåst och utbytt och Ara Abrahamian tror han är magnetisk. Välkommen till veckans Blåsningen i TV3- idag söndag kl 20.00.

I morgon hoppas jag att min dktbok äntligen kommer. Har väntat så länge på den nu. Har ju nämligen inte fått den själv i min hand så känslan av att den finns i bokform har inte uppdagat sig ännu för mig. Ska bli en härlig känsla när jag får hålla den i min hand och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, brukar det ju heta.

Nu måste jag skärpa mig och göra mina ryggövningar i kväll i stället. Egentligen borde jag göra dem på morgonen i stället direkt jag stiger upp ur sängen. Så har jag det gjort.

Ska göra mina ryggövningar nu.

Hörs i morgon.

Kram Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0