Nyårsdagen

Nyårsafton blev ganska lugnt för oss och det blev faktiskt lugnare än normalt med smällandet ute också i natt. Det brukar alltid smälla så hysteriskt mycket. Men den här gången gjorde det inte det. Visst det smällde ganska mycket men inte som det gjort i flera år tidigare. Nu är det över i alla fall och det känns skönt.

Snart är det dags att stöka undan julen också. Brukar göra det till trettonhelgen faktiskt. Finns ingen mening med att ha kvar julpyntet längre tycker jag.

Vi sov till 10.30 i morse, vi låg och läste och så åt vi frukost i sängen. Sedan har jag typ suttit nästan hela dagen och kollat på resten av säsong 5 av Varuhuset. Nu har jag alltså sett allt och det var kul att se igen. Nu tycker Jennie att vi ska återgå till att se färdigt på Twin Peaks som vi inte är klara med. Jennie har också köpt filmen "Fire walk with me" på VHS och den utspelar sig innan Laura blir mördad. Ska bli intressant att se sedan. Vi kommer också att läsa Lauras hemliga dagbok högt sedan för jag måste få veta vad som stod i den egentligen. Jennie har den på inbunden bok.

I övrigt så beställde vi hämt pizza idag för jag orkade inte laga någon mat.

I morgon vill jag ut lite. Suttit inne nu i flera dagar. Måste hitta på något känner jag.

Nu ska jag i alla fall gå till Jennie i vardagsrummet som sitter och väntar på att vi ska fortsätta och kolla på Twin Peaks.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0