ondag - torsdag

Onsdag så var ju Jennie ledig. Vi satt nästan hela dagen och kollade klart på Twin Peaks + filmen som handlar om innan Loara Palmer blev mördad. Vi hade tänkt stöka undan julen men vi orkade inte och jag hade ingen lust. Så det blev tv hela dagen.

Idag har jag först varit på samtalsterapin på morgonen. Gick upp 8.30 idag. Var hemma rätt tidigt så jag har suttit mest vid datorn fram tills det blev dags för at laga mat. Idag lagae jag raggmunk. Jennie blev inte storm förtjust över det när hon kom hem men hon åt det i alla fall. Hon gillar inte raggmunk så mycket. Jag tycker det är ganska gott.

Nu har jag kollat på tv och suttit vid datorn. Det är typ det enda jag gör jämt. Kollar tv och sitta vid datorn är inget liv, men vad ska jag göra, när jag är låst hemma.

Idag hörde en fotograf av sig till mig angående bilder till reportaget i Allers veckotidning som jag snart ska medverka i. Kommer handla om minförlorade inkomst. Kommer ta bilderna någon gång näsa vecka, men har inte bestämt dag, tidoch plats ännu. Ska bli kul. Lovar att meddela vilket nummer av tidningen jag är med i om ni lovar att köpa och läsa den. Kostar bara 23 kr.

Nu måste jag göra mina ryggövningar.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0