Söndag & Måndag

Under söndagen på dagen så gick jag och Jennie till Högdalen. Jennie skulle hämta en bok på biblioteket och så skule vi handla lite. Var meningen att vi skulle gå hem sedan igen men vi fick med oss lite mer än vi hade tänkt från bibliotkeket. Jennie lånade några Nemi tidningar och jag lånade två ljudböcker. Sedan såg Jennie att de sålde ut språkkurser för 10 kr och jag hittade en som jag köpte. När vi sedan hande handlat blev det lite för tungt för att kånka på hem eftersom det tar ca 20 min att gå. Så vi åkte tunnelbana.

Blev en lugn kväll, vi åt tomatsoppa med paprika och basilika. Det var jättegott. Upptäckte att jag sammanlagt sålt 5 böcker av min diktbok hittills, vara en är jag själv. Hoppas jag säljer fler. Jag vill sälja fler. Snälla köp min bok.

Idag åkte jag och Jennie till Globen så fort vi gått upp, klätt på oss och ätit frukost. Jennie var tvungen att skriva in sig på AF. Tog ganska lång tid. Över en timme fick hon sitta och vänta. innan vi åkte hem så gick vi och köpte ost och te. När vi kom hem var vi duktiga båda två och sökte lite jobb vi hittade på AF. Efter det har vi bara suttit vid varsin dator, ätit middag Vegopyttipanna och suttit lite till vi datorerna.

Nu ska jag se spårlöst på tv.

Vi hörs i morgon.

Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0