Tisdag

Idag har vi haft en lugn hemma dag. Har läst, sett på tv och suttit vid tatorerna. Har gjort mina övningar och lagat mat. Blev Qournfärssås och spagetti. Var gott. Ska nog ta ett varmt bad om en stund tror jag. I morgon ska jag upp tidigt. Ska till sjukgynasten ganska tidigt. Redan klockan 8.30 ska jag vara där så jag måste gå upp kl. 7.00. Får lov att lägga mig i tid i kväll men om jag kan somna är en annan sak.

Nu vill jag rekomendera världens bästa tidning/magasin. Det är tidningen Nära. Jag fick en prenumeration av Jennie i födelsedagspresent förra året och har nu fått första numret som är nummer två. Första numret kom i oktober eller november förra året. Tidningen handlar om allt som har med andlighet, änglar, new age, yoga, meditation, och allt som ha med andra sidan att göra. Jag läser den från pärm till pärm.


Tidningen Nära ger välbefinnande
till både kropp och själ.

Yoga och meditation. Livscoachning av duktiga medier. Tips på hur du lär dig telepati och hur du kontaktar ett seriöst medium. Reportage om skyddsänglar, guider, spökerier och Andra sidan. Tidningens två profiler Benny Rosenqvist och Erika Andersson är två av Sveriges mest spännande medier! http://www.tidningennara.se/ 



Tidningen finns utei butikerna och den kostar 59 kr. Den är värd varenda öre det lovar jag. Köp den.

Sedan vill jag ju förstås att ni ska köpa min diktbok som jag har släppt. INTE för att du tror att jag tigger pengar utan för att stötta mig för att jag släppt en bok. Även om man inte är överförtjust i diktböcker, kan man köpa en bok ändå bara för att man känner människan som skrivit och släppt boken och för att man bryr sig och tycker väldigt mycket om personen.

Jag kommer köpa en bok på engelska fast jag inte förstår språket. Men jag känner personen som skrivit boken och jag bryr mig om och jag tycker så mycket om henne och därför köper jag boken ändå. Jag vill stötta henne för att hon släppt en bok.

Köp min bok här: https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=43081



Nu ska jag ta mitt bad.

Hörs i morgon.

Kram Marie


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Har varit på semester med fam,men så fort jag kom hem har jag läst ifatt i din blogg,vad kul att du släppt diktsamlingen..GRATTIS!Du undra vilka vi är som läser din blogg,jag Heter Maria 29 år,bor på landet med min familj,som består av min man,våra 2 hundar och 2 katter,jobbar inte utan är hemmafru,då vi har en liten gård (dock inga djur än,ska bli hästar senare)så finns det allt något att göra ändå.

Vi bor på Ekerö,tar ca 45min in till stan.Jag hittade din blogg genom Sabinas kamp.

Jag tycker det är jättekul när du lägger ut bilder,mycket roligare att läsa när det finns bilder med på dej eller det du gjort den dagen.

God natt kram Mia

2010-01-21 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0